Blogger Switch 2017

Ongeveer in het midden van de Blogger switch week zijn we nu en er kwamen al geweldige dingen voorbij en hoe leuk is het ook niet om te zien wat iemand anders maakt uit een stofje dat jij koos.
Ik ben enorm blij dat ook ik mag meedoen samen met al die toppers en al een geluk dat ik Evi leerde kennen op naaiweekend! Anders had ik misschien nooit met deze blogger switch kunnen meedoen! Voor dergelijke uitdagingen ben ik altijd klaar, heerlijk zo niet weten wat je toegestuurd krijgt en er toch iets mee moeten doen! HEERLIJK!

IMG_20170728_121853 (2)

Ik moest een stofje sturen naar deze dameΒ  maar amai wat was dat moeilijk! Iemand met een webwinkel leek mij enorm moeilijk om voor te kiezen, die had al zoveel mooie stofjes ter beschikking met wat kon ik haar dan nog uitdagen?
Uiteindelijk koos ik een stofje dat u misschien beter kent als kringwinkelgeluk (voor mij dan toch in ieder geval πŸ˜‰ ).Β  Ik gebruik vaak kringwinkel stofjes en dacht daarmee Deborah te kunnen uitdagen, blijkbaar is dat gelukt (al kwam er – zo hoorde ik – ook veel gevloek aan te pas) want ze maakte een super toffe, coole, retro (superlatieven te weinig!) twinning outfit voor haar zoon en dochter. Ga zeker nog eens kijken!

IMG_20170728_121154 (2)

Ik kreeg een stofje van naaivriendin en ook al gewone vriendin πŸ˜‰ Isabel.Β  Ik was heel benieuwd want ook al houden we alle twee van kleurtjes toch is onze stijl heel anders.Β  Ik wist vrij vlug wat te doen met het gekozen stofje, het schreeuwde bijna om dit patroon! Een Japans canvas-achtig stofje met vogels op in een streepmotiefje, niet direct de kleuren die ik zou kiezen maar niet iets waar ik weigerachtig tegenover stond.Β  Toeval wil ook dat ik voor de dochter schoentjes had gekocht in dezelfde tint! De outfit zat in mijn hoofd! :-). Ik kreeg een 104 net uit de meter stof die ik kreeg, ik heb wou graag de strepen laten doorlopen wat lukte maar de kleurtjes niet altijd zoals je kan zien, nobody’s perfect πŸ˜‰

IMG_20170728_120639 (2)

 

IMG_20170728_120547 (2)

Oorspronkelijk zou bij deze Blake dress ook een Fil vestje (LMV) horen (het ligt geknipt op m’n tafel) maar ik werd geveld met een hernia en mag nu even niet naaien! I know…..

IMG_20170728_120617_01 (2)

Tijdens het schrijven van deze blogpost ben ik ook al ettelijke keren van plek verandert, gedraaid, recht blijven staan en wat rond gewandeld om de pijn te verdragen maar hey, alles voor de blogger switch hΓ¨ :-p.Β  Gelukkig maakte een lieve vriendin voor mij de foto’s en ik denk dat ik ze altijd ga vragen want wat deed ze het goed!

IMG_20170728_122245 (2)

IMG_20170728_122302 (2)

IMG_20170728_122135 (2)

De Blake dress voorziet niet van mouwtjes dus gaf ik een knipoog naar het Vienna patroon van deze en deze straffe madammen en voorzag een Vienna mouwtje dat er toch wel zeer goed bij past!

IMG_20170728_120352

Bekijk ook zeker de instagram account want daar loopt een give away voor 10 meter stof! waag zeker je kans πŸ˜‰

 

Merci Evi voor de toffe uitdaging, ge zijt een zot, tof wijveke ;-p

22 gedachtes over “Blogger Switch 2017

Geef een reactie

