Mix ’n Match Nore

Ik meende mijn blogpost na lange tijd te gebruiken om stil te staan bij prioriteiten…het is al even geleden (alweer) dat ik blogde en ik excuseer me er zeker niet meer voor (zie vorige blogposts) maar een mens moet nu eenmaal prioriteiten stellen in het leven.  Vaak is dat mijn gezin, de laatste tijd is het voornamelijk mezelf en een project waar ik mee bezig ben, waar ik naartoe werk (later meer) maar soms roept die blog toch.

zoals nu…

De Nore van Compagnie M is er al even en ik testte mee maar blogde er nog niet over, prioriteiten en zo πŸ˜‰
Nu kan ik het niet laten… Ik deed op de valreep mee aan de Let’s party contest van Lotte Martens (inzending verzonden 18:57) met een stofje dat ik won bij de Louisa wedstrijd van Compagnie M.

Ondanks mijn curiositeit naar de gouden motiefjes van de Lotte Martens stoffen ben ik nu toch wel blij dat deze in mijn gewonnen pakket zat.  Het is veel meer mij, abstract, met hoeken en kanten af!

20170529_164345
Ik maak nog altijd mijn stoffenkast leeg, dus moest ik inventief te werk gaan…een gedurfde combinatie vind ik zelf maar eentje die wel past.  De kris kras stof kocht ik bij de release van de Julia Sweater voor vrouwen, Marte gebruikte deze bij de voorstelling van het patroon en bij toeval vond ik deze ook.  Ze lag nog altijd te wachten op een geknipt project maar zoals dat gaat bij stashbusting moet je je ‘darlings killen’! πŸ˜€
Geen nood, ik heb nog genoeg over voor een mama versie van de Nore ( hint πŸ˜‰ )

Ik besef wel dat het misschien een ‘oud’ stofje is voor mijn dochter maar soms mag/kan dat wel eens, zeker ter compensatie van al dat roze en glitter!

Ik wou deze graag aan jullie laten zien, dus bij deze toch even snel een blogpost erover πŸ˜‰

7 gedachtes over “Mix ’n Match Nore

Geef een reactie

