Momfie verkoopt! 

Eindelijk wat plaats maken en opruimen! Niet alleen in de kasten maar ook in mijn hoofd!

Ik begin aan een mega lenteschoonmaak en alles moet weg. Ik begin met de zelfgemaakte kledij en zet daarna op de fb pagina die ik niet zo lang geleden aanmaakte ook de andere kledij van mn bollies. 
Clean house tot in het kwadraat! 

Dus: ken je mensen die graag zelfgemaakt of tweedehands kopen of ben je zelf zo iemand dan is hier de link! 

Er komt nog een deel op en de winterjassen van de kindjes verkoop ik ook nog maar alles met zn tijd 😉

Hou ons in de gaten en zegge het voort! 😆

Geef een reactie

