Blogtour: Vienna jurk

Ik heb zo het gevoel alsof ik het blijf zeggen dus ik doe het nu nog één keer en dan (even) niet meer…

Hoe geweldig is het niet dat 2 Sew Naaiz leden de handen in elkaar slaan en samen een patroon uitbrengen?

Hoe geweldig zijn deze twee toppers wel niet als het op creativiteit en denken omzetten naar daden aankomt?

Hoe geweldig is het niet dat ik deze twee dames ook ken en op nog geen meter afstand van hen zat tijdens het naaiweekend? 😁

En hoe geweldig is het wel niet dat ik ook mee mocht testen en nu ook mee in de blogtour zit?!

Mega fantastisch dus!

Ik heb het natuurlijk over Katrien van Kaatjenaaisels en Isabel van Bel’etoile. We zagen Isabel haar jurkje al eerder verschijnen en vonden ook dat het een patroon moest worden! Together, they made it happen!

Er zijn verschillende opties om van deze jurk een jurkje te maken volledig naar jouw wensen. Je zal doorheen de blogtour zien dat er zowel romantische als zeer grafische, lieflijke en streepjes Vienna’s zijn gemaakt. Je kan er dus veel kanten mee uit!

Ikzelf koos voor een retro versie, deze stof vond ik op een mini retromarktje in Westerlo en ik zag er vrij vlug een Vienna in. Ik koos oorspronkelijk voor de rimpels vooraan maar omwille van het retro karakter van de stof paste de stolpplooi beter.

Een mooi rood appeltje als focuspoint en Fin haar Vienna werd geboren!

De Vienna zit echt heel snel in elkaar met heel duidelijke uitleg en foto’s. Een ideaal lente/zomer jurkje om nu al bandwerkgewijs te maken tegen dat we baden in warmte! Dat hopen we tenminste met z’n allen. Misschien dat de zon en warmte wel komen als we massaal Vienna’s beginnen maken?
Tijdens de Vienna blogtour kan je de Vienna aankopen met 10% korting in de shop van Kaatjenaaisels met de code VIENNAPARTY.

Hou zeker ook de blog en instagram van Bel’etoile en Kaatjenaaisels in de gaten voor diverse give-aways. Vergeet ook niet de andere Vienna’s in deze blogtour te bezoeken want de pareltjes vliegen je rond de oren!

Merci dat ik er bij mocht zijn 😘

NoortjeprullemieMe ToezieLily en Woody

Made by
Mazella
MomfieBlanche

BelleviSo PopoSewSew-LesGalleryFabrics

Mijn
leven met 4 helden
DoDitIt3 meisjes op het strand

DietemietBlowingbubblesMix it – Make it

9 gedachtes over “Blogtour: Vienna jurk

Geef een reactie

