Sew Challenge part 2: op de valreep! 

U heeft het waarschijnlijk al gezien, er is sprake van een sew challenge in blogland…we zijn met veel deze keer dus gewoon het hoofd koel houden en doorlezen. Je kan een overzicht vinden bij Davina  brain en organisator van dienst voor deze blog challenge en meet. Op de ontmoeting kon ik niet zijn maar doe met plezier mee met de challenge! Grenzen verleggen doe ik wel graag mits de juiste omstandigheden 😉

Mijn ideale omstandigheid was deze keer mijn uitdager, Hanne van naadjes en draadjes. Qua timing zijn we zeker aan elkaar gewaagd (deadline girls) en qua criteria eigenlijk ook…ik kreeg classy bling bling, girls night out!

Ik had de ideale stof liggen van An Demeulemeester die ik vorig jaar kocht op de belmodo fashion days. Het ideale patroon vond ik samen met Isabel  Ik wou een jurkje dat ik wel vaker kon dragen en ik zag door de bomen het bos niet meer….of omgekeerd 😂 

De Rosa uit La maison Victor werd boven gehaald! Zwierige jurkjes lijken misschien interessanter voor deze stof maar passen niet bij mij vandaar blijdschap voor dit rechte model met mooie hals en neklijn.

Na twee testversies en 2 maten kleiner knipte ik in mijn designer stof. Het patroon is nog niet volledig op mijn lijf geschreven/gemaakt maar voorlopig voldoet het zeker aan mijn verwachtingen!  Aan die van jou ook Hanne? 

groep 3: van 13/3 tot en met 19/3

GirlsinuniformblogNoxeemaMomfie, Naadjesendraadjes, BiesmiesMijn leven met 4 helden, De zussen, C’est Saarc’art-o-line, Molemiekes naaiblog

Merci ook aan de bijna hubby voor de foto’s…Hij blijft proberen en toch foto’s trekken ondanks het feit dat hij liever iets anders doet dan mijn aanwijzingen opvolgen 😘

25 gedachtes over “Sew Challenge part 2: op de valreep! 

  1. barbara zegt:

    wat een mooie stof, en een prachtjurk! Goed dat je voor een model gekozen hebt dat ook echt uit de kast gaat komen, en waauw, wel 2 testmodellen, je hebt er je werk van gemaakt! Heel heel geslaagd als je het mij vraagt hoor!!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

