Happy M year!

Eerst en vooral beste wensen voor 2017! Dat we allemaal ons hartje mogen vullen met de dingen die we koesteren.

Misschien keek u er naast, misschien ook niet maar er was een kleine swap gaande! Niet zomaar een swap maar een heuse Compagnie M swap! Anke kwam met dit superleuke voorstel af om Compagnie M nog eens in de kijker en de bloemetjes te zetten en na wat twijfelen hakte ik de knoop door! Ik swapte mee!

fullsizeoutput_18e3

Ik ben een 3 tal jaar geleden in vijfde versnelling gekropen qua naaien en leerde daarbij de Compagnie M patronen kennen. Mijn liefde voor de Louisa dress was instant, helemaal mijn ding, alleen moest ik lang wachten totdat de dochter in het kleinste maatje paste!

Ik mocht ook al een aantal keren meetesten als er een nieuw patroon aankwam, zoals ook laatst met de Louisa jas, mijn liefde voor dat patroon is ondertussen duidelijk (insider news: ik ben aan nog eentje bezig 😜). De swap kwam dus op het juiste moment, alleen had ik de tijdsdruk onderschat. Tussen kerst en nieuwjaar! Haha, nog meer op de to do lijst en zo werd ik dus bijna gek deze vakantie! Alweer!

Bon, we zaten dus in de pot, met 10, klaar om te weten voor wie we een Compagnie M creatie mochten maken! Ik kreeg deze dame, een lieve vriendin die ik leerde kennen op naaiweekend vorig jaar.  Ondertussen mocht ik Suze ook al leren kennen en ik ken haar smaak al een beetje, peace of cake dacht ik, en super dat ik iets voor Suze mag maken, dacht ik maar Suze heeft toch al wel veel ondertussen en allemaal even mooi! Hashtag paniek!

Toen kwam de stress, liefst had ik een stofje gekocht maar ik blijf nog even uit m’n stash kiezen (de hoop is al wat kleiner) en ik had ettelijke combo’s liggen.  Kiezen is echt niet mijn sterkte…ik koos voor kleurtjes waarvan ik dacht dat ze Suze mooi gingen staan en mixte al de wensen. Een beetje bling, beetje retro, beetje stoer en dan een bijna neutraal stuk om al die leuke creaties van Marie-Paule te matchen! Ik hoorde al vrij vlug dat Suze en Marie- Paule er blij mee waren, oef! U zag haar creatie al passeren maar ga toch nog maar eens kijken want ze staat er heel mooi mee!

Mijn Fin mocht een pakje van Leentje open doen, en ooooh wat was ze blij! Ik had die ochtend gezegd dat ze een broek moest aandoen omdat de rokjes en jurkjes in de was zaten, allemaal, jaja (was en plas staat dikwijls op de laatste plaats). Dus toen ze het pakje opendeed wou ze het direct aandoen en vond mama het helemaal niet erg om matching kledij te zoeken.  Helaas voor ons allen wil ze deze dagen niet meer poseren…dit foto verhaal begint dus met een rug en eindigt in een Elsa kleed, 1-0 Fin!

Leentje heeft excellent gekozen, groen is nu de kleur voor Fin en wat retro scoort bij mij en een rokje dat zwiert en zakjes heeft én het enige Compagnie M patroon dat ik nog niet maakte ! Het geluk kon hier niet op, iedereen mocht het ook zien en horen, ‘ik heb een nieuwe wok’ (de r is nog lastig 😂). Dankjewel Leentje voor een rokje dat wij nu koesteren!💚

15909496_10209542160964210_2094524713_n

Hier eindelijk een lachje, ze wist dat ze had gewonnen…

Mijn nieuwe wensen voor dit jaar:

  • Dat we nog veel mogen maken
  • Dat we nog veel mogen kopen
  • Dat Compagnie M nog veel patroontjes maakt
  • Dat iedereen gezond en gelukkig is
  • Veel liefs, tot hoors en tot swaps?

04/01 – Petite Bout De Chou – MamC
05/01 – So Popo Sew – Me Toezie
06/01 – Lielebeesje  Mijn leven met 4 helden
07/01 – Van Leentje – MomFie
08/01 – Bellevi – Amore

 

9 gedachtes over “Happy M year!

  1. Leentje zegt:

    Ik werd al blij tijdens het naaien van dit rokje, maar nu helemaal! Het staat haar geweldig! Super om te horen dat ik Fin heb kunnen redden op een rokjesloze dag 🙂 En jij had gewoon de perfecte combinatie in huis!
    Met heel veel plezier gemaakt!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

