Uitslag give-away Louisa gekte!

Allereerst vond ik het zeer leuk om voor de eerste keer een give-away te doen, merci daarvoor Sophie 😘. 

Het was plezierig om al jullie reacties te lezen en ook al was het niet nodig, ik heb nu toch een aantal volgers bij wat altijd leuk is!

Het heeft een dagje langer geduurd aangezien de buikgriep hier heeft toegeslagen en de ijzersterke moeder de vrouw verzorgen moest! Minder tijd voor de blog betekent dit dan eigenlijk!

Terwijl iedereen (ook ik) vol spanning wacht op de uitslag van de compagnie M wedstrijd kan ik jullie toch al uit jullie lijden verlossen! De onschuldige hand heeft een winnaar getrokken! 

Magali Haesendonck, jij bent de gelukkige!  

Ik stuur je een mail en laat Sophie van den depot ook weten dat jij won, je kan dan langsgaan en kiezen welke stof je graag wil gebruiken of je kan mij kopiëren, mocht je dat nog altijd willen 😉

Je kan natuurlijk ook gewoon via de webshop bestellen mocht je wat verder wonen, alles kan!

Ik moet je wel zeggen, opgepast bij Den Depot, de verleidingen zijn daar massaal aanwezig! Ik zag overal jasjes liggen opeens! 😁

En nu allemaal nog even duimen voor mij en tot hoors, schrijfs of de volgende give-away! 😝

Geef een reactie

