Irene jurk – blogtour 

Lieve naaivriendin Isabel zat al even te broeden op een patroontje, we waren nieuwsgierig maar ze wou nog niks lossen. En kijk nu, deze dagen presenteren wij van haar, voor jullie, haar eerste gratis patroon: de Irene jurk! 

Ik had het moeilijk om te kiezen want voor dit jurkje kan je een heel nieuwe reeks stofjes aanspreken.  De zwaardere stofjes zoals canvas, wol, jeans zorgen ervoor dat Irene helemaal tot haar recht komt.  Duik dus maar in je kast! 😁

Ik had dus mogelijkheden over en er gaan er nog wat volgen want Irene is ook heel snel klaar! 

Irene is een retrogetint jurkje met opzetstukje in verschillende versies en de mogelijkheid om je knopenverzameling aan te spreken! 

Je kan onder de Irene jurk een longsleeve dragen met vestje over en zo eindeloos combineren. Net wat ik nodig heb in onze kasten 😉

Ik maakte een 3 jaar en iets te lang maar mijn dondertje groeit zo hard de laatste tijd dat ik overal marge voorzie! 

Je kan het patroon hier downloaden en deel maar zoveel mogelijk want iedereen heeft een Irene nodig ;-)!

Proficiat met je eersteling Isabel 🙂 dat er nog veel mogen volgen! X

Bekijk zeker de andere bloggers ook, Irene, Irene, Irene tot waar het oog rijkt! 

Made by MazellaFlaflinkoWoohoo by DavinaInspinration– Molemieke’s naaiblogHutsepruts Mijn leven met 4 heldenSewLiSiAmore – FrullemiekeMomfiemeDoDitIt128SewBelCreative CatooPink BubbelsSew-LesNaaisgeriefKaatjenaaisels – Voor MiLoGalleryFabricsBelleviStannel+2=5

7 gedachtes over “Irene jurk – blogtour 

Geef een reactie

