Bel’anaïs in de bloemetjes!

Ik had nooit gedacht dat ik zoveel leuke mensen zou leren kennen met deze hobby waar je alleen achter je naaimachine zit maar niks is minder waar!  Ik leerde ondertussen al veel naaivriendinnen kennen en Isabel is er zo eentje. 

Wij lagen samen op de kamer tijdens ons ondertussen-al-veel-te-lang-geleden-naaiweekend en konden het best goed met elkaar vinden. Isabel zorgde er met haar rust ook voor dat ik wat meer of alleszins vlugger uit mn comfort zone kwam. 

Ze vroeg me dan ook of ik het zag zitten om de bel’anaïs sweater te maken met een stofje van miss Anaïs. Wie zegt daar nu neen tegen! 

De sweater is een one size fits all en komt met een V-hals en 3/4 mouwen. Een redelijk ruim, loszittend model.

Ik koos een stofje uit de A La Ville collectie, een zeer kleurrijke en kwaliteitsvolle scuba.  Tijdens de Ladies Day bij miss Anaïs viel mijn oog direct op dit stofje en ik kreeg het niet meer uit mn hoofd en bleef teruggrijpen naar die mooie bloemen! Ik draag bijna nooit bloemen maar nu was het een coup de foudre. 

Nog even over de sweater,  het is een samenwerking tussen Isabel van Bel’etoile en Sandra van Miss Anaïs. Op de blog van Bel’etoile vind je een uitgebreide ‘how to make’ de bel’anaïs sweater en bij miss Anaïs zijn er nog patronen te verkrijgen, vraag er gerust naar 😉

Ik vond dat deze stof een meer elegantere versie van de sweater verdiende en hackte een klein beetje.  Ik versmalde de zijnaden en liet de mouwen los om een kimono effect te creëren. Ik meende dit te combineren met een mooie petrolkleurige Kristy rok maar de sweater paste mooier op mijn jeans (die Kristy rok hebt u dus nog tegoed 😁).

                                                      

Ik ging gezellig samen met Isabel en Dominique op fotoshoot, Isabel trok zeer professioneel foto’s maar had natuurlijk geen professionele modellen! Ik blijf het moeilijk vinden om te poseren maar er zitten toch een aantal zeer leuke foto’s bij, dankjewel Isabel en Dominique voor de gezellige middag, ik wil nog 😉.

Er zijn natuurlijk nog andere blogsters die er hun eigen versie van maakten, breng ze dus zeker ook een bezoekje! 

InspinrationNaaisgeriefKaatjesnaaiselsSo Popo SewBelleviDoDidIt

12 gedachtes over “Bel’anaïs in de bloemetjes!

Geef een reactie

