Louisa Love 

Jasjes en ik, dat klikt! 

De eerste keer keek ik er zo tegenop en nu kijk ik er gewoon naar uit! Ik was dan ook heel blij dat ik de Louisa coat van Compagnie M mocht testen. 

Compagnie M is retro voor meisjes en dat is zo hard mijn dada…ik was precies beter wat vroeger geboren want retro is voor mij gelijk aan gezelligheid maar zeker ook stijl.

En dat heeft de Louisa jas zeker!  

Mooi, lief, uniek, gedistingeerd, classy, retro, vol combinatiemogelijkheden, plezant, niet al te moeilijk, leuk, tof, stijlvol… Maar voornamelijk zo mooi op mijn dochter! Dit is nu echt een jasje dat ik heel mooi vind staan op jurkjes…een jasje voor kleine dametjes! 

Ik wil er eigenlijk ook graag zo een dus ik zal Marte van Compagnie M misschien toch een klein beetje moeten beginnen stalken hiervoor 😉

Misschien moet ik er wel zelf aan beginnen, ik heb het hier en daar al rondgebazuind dat ik graag jassen wil ontwerpen voor mannen en vrouwen maar de vraag is natuurlijk wanneer ik dat ooit nog ga doen. Ach ja…dromen mag hè 😆

Maar bon, de Louisa: een prachtstuk!  

Ik maakte de eerste testversie waardoor deze wat kleiner uitvalt. Ik maakte een 3 jaar maar de maten veranderden na de test zodat dit nu eigenlijk een 2,5 is.  

Ik gebruikte een oud gordijntje van mijn man zijn grootmoeder  (ik maakte mijn dochter haar grootmoeder hier heel blij en trots mee) en naaide een fleece dekentje van de zeeman tegen de voeringsstof. 

De paspel is satijnen biais omdat ik de juiste kleur niet vond maar bij de buiging op de rug komt deze niet zo mooi uit…een tip hiervoor is altijd welkom! 

Ik maakte ook de tulip kraag en ondanks mijn schrik voor een koude nek brengt de kraag een extra leuk detail mee. Ik plooi de kraag namelijk naar boven om zo de sjaal rond mijn patatje haar nek te doen. Op die manier komt de voering ook nog even piepen!

Wij konden er helaas niet bij zijn op de fotoshoot day en ik ging foto’s maken in de Efteling maar het was te druk en de medewerking minder (who can blame her 😁). Dus trokken we alweer foto’s in den hof met popcorn als attribuut (omkoping en zo).

U hoort het, u ziet het, lof lof lof!  Ga zeker ook eens kijken naar de andere testers/bloggers want het is een reeks Louisa’s geworden om U tegen te zeggen.

Bedankt Marthe en keep up te very good work! Wij zijn je zeeeeer dankbaar hiervoor 😉 en er volgen er nog beware! 😄

6 gedachtes over “Louisa Love 

Geef een reactie

