Alle eendjes!

Begin dit jaar in Februari leerde ik geweldige dames kennen, ik heb daar geleerd, gelachen en genaaid.  Het was fantastisch!
Aangezien wij allemaal graag naaien proberen we op tijd en stond nog eens af te spreken.  Allemaal samen is nog niet gelukt maar het is altijd wel een super dag!

Zo ook een paar zondagen geleden, toen kwamen we samen bij Rebecca in Genk.  aan zotte wijven geen gebrek in onze groep maar die Rebecca, amai! 😉 But how we love the Crazy hè 🙂  Ze was zelfs zo zot dat ze ook nog even een pakketje voor ons samenstelde met boekjes en hebbedingetjes in! Wie is er nu niet blij met een goodiebag?! ! Nooteboom Textiles Lapjeskraam Paul & Gonneke Poppy, een naaitijdschrift voor kinderen,Kokette KatinkaDe Banier CreatiefMade By Oranges Albano Naaimachines
Dikke merci aan die sponsers dus! En natuurlijk aan Rebecca! Uberzoen!

Ik maakte daar natuurlijk ook iets hè, 2 dingen om precies te zijn, wat ook betekent dat ik eindelijk eens aan timemanagement deed en realistisch was naar wat kon en niet kon! Hashtag mijlpaal en zo 😉

20160917_155701

Belangrijkste test tegenwoordig…’kan het draaien?’

Ik kreeg van mijn tante een mooi stofje van Spoonflower, op voorwaarde dat ik er ook iets voor de nichtjes uit maakte.  Natuurlijk wil ik dat doen! Alleen al voor de schattige foto’s die dan kunnen volgen!

Maar eerst enkele foto’s van Fin in haar nieuwste kleedje, een simpel modelletje uit Ottobre.  Toch niet veel te groot (daar had ik schrik voor) maar waarschijnlijk zelfs volgend jaar nog draagbaar!

Al een echt model ook, bloemetjes ruiken en zo voor de fotoshoot!

Op de tweede foto verdwijnt ze bijna uit beeld, ze had er genoeg van.  Dan deden we binnen maar verder…

20160916_093204

Ik ben er alleszins heel tevreden over en Fin ook want het draagt echt leuk! Er zal misschien nog wel zo eentje komen want snel en leuk is ideaal! Het zal wel voor volgende zomer misschien lente zijn, nu alleen nog in mijn agenda zetten of ik vergeet het weer!

9 gedachtes over “Alle eendjes!

Geef een reactie

