Twinning: de Lila dress/jumpsuit blogtour van Compagnie M en Lily&Woody!

Alweer een drempel overwonnen!
Hoera!

Ik ben terug de draad aan het opnemen om daadwerkelijk te bloggen over wat ik maak in plaats van het alleen maar te maken. Allerlei hulpmiddelen worden erbij gesleurd, zo ben ik begonnen aan Make it, Blog it, share it van Lobke om toch wat meer gestructureerd aan de slag te gaan.
Ingaan op de oproep van Sylvia was ook zo’n hulpmiddel, er was een testers call van haar uit en na een tijdje bleek het om een samenwerking te gaan met Compagnie M wat als een grote verrassing kwam want de Louisa was nog maar net uit! Die Louisa heb ik ondertussen ook al gemaakt maar tja…het bloggen heeft een achterstand opgelopen.  Geen nood, ik maak er nog één en daar blog ik dan zeker over (voornemen zoveel, geen loze beloftes meer ‘proberen’ te maken).
Nu ik meedeed aan de test van de Lila dress/jumpsuit kon ik dus niet anders dan toch foto’s te nemen en achter de pc te kruipen.
Hallo goede voornemens!

20160107_153449 (3)

Ik vind het toch altijd leuk om zo’n testfase mee te maken, je merkt dat er veel tijd wordt ingestoken en dat het dikwijls ook draait om kleine pietluttigheden waar de ene persoon over kijkt en de andere op vast komt te zitten!


Dit leidde tot een superleuk patroon waar mijn kids helaas binnenkort uitgroeien maar ik zit safe voor alle komende baby’s! Vriendjes en vriendinnetjes, laat u maar gaan zou ik zo zeggen!
Het patroon heeft ook veel opties, ik maakte de basic versies van zowel de jumpsuit als de jurk, waarmee je een kleerkast aardig kan vullen.

Ik besloot om aan twinning te doen, het kon ook bijna niet anders met een tweeling in huis en een jurk en jumpsuit in 1 patroon!  Ik vond het stofje bij de Stoffenstraat, het bleek ideaal voor dit patroon en met de hulp van An bleek 1,5m voldoende voor beide! Btw, het voelt toch een beetje raar om tegen iemand te zeggen ‘hey, ik volg je op instagram en zo’ :-p maar toch ook leuk om dan iemand in levende lijve te ontmoeten!

De fotoshoot van de kids liep vrij goed (ik beloofde een film nadien) maar ik merk nu dat ik echt nood heb aan een degelijke camera. Mijn kinderen staan blijkbaar ook geen paar seconden stil!
Hoe zeer ik ook mijn best doen naar belichting toe (het regende buiten zeer hard) de foto’s zijn niet van de beste kwaliteit.  Als iemand tips heeft naar prijs kwaliteit toe laat dan alsjeblieft een berichtje achter want ik zie door de bomen het bos niet meer!

Het is op de foto’s dan wel weer duidelijk dat je zowel in de jumpsuit als de jurk ongelooflijk gek kan doen. Draaien, tuimelen, doen alsof, het kan allemaal!

20160107_154136 (2)

20160107_154146 (2)

Soit, terug naar de fantastische samenwerking! Je kan het patroon hier vinden en tot en met zondag krijg je een korting van 10% met code LILA10. Allen daarheen dus want voor een klein prijsje heb je weer een superpatroon om cadeau te doen op een babyborrel of je lieve spruit te doen schitteren!

6 gedachtes over “Twinning: de Lila dress/jumpsuit blogtour van Compagnie M en Lily&Woody!

  1. Rineke zegt:

    Bij mij was het ook een goede schop onder m’n achterwerk, dit patroontje testen 😉 en nu volhouden! Zo leuk hé, twinmama zijn :-). Maar een uitdaging om te fotograferen inderdaad, pfft.

    Like

Geef een reactie

