Grace gaat naar de Zoo!

Zoals Tiny overal naar toe ging, zo gaat de dochter ook overal naartoe in haar nieuwe kleertjes. De Zoo is ondertussen een nieuwe favoriete plek en omdat ze daar lang genoeg kan stilstaan om foto’s te trekken is het ook mijn favoriete foto plek!  

Ik mocht ook een Grace van Emma en Mona testen maar ik was er niet zo vlug mee en de lancering was er vlugger dan mijn versie. Maar toch maakte ik er eentje, ik had er het ideale stofje voor en de tijd dus voila, zonder veel poespas…Grace gaat naar de Zoo!

  
Het stofje is een petit pan waar ik instant verliefd op werd, ik kocht er dan ook genoeg van om zowel voor mezelf als voor de broer ook iets uit te maken. Tot zover alleen voor de dochter maar we komen er wel!

Ik maakte de versie zonder mouwen voor deze warme zomer en gebruikte alleen kamsnaps in het bovenstuk van het kleedje. Ik vond de dochter ook al wat te groot voor knopen in het rokdeel. Het is ook de eerste keer dat ik een 92 (grootste maat) maak voor haar waar ze niet in verdrinkt! Ze wordt groot!

   
 
Ik heb ook wat moeten foefelen (ondertussen word ik er goed in) om het rokdeel aaneen te zetten zonder de knopen. Ik had alle andere stappen van de tutorial namelijk al volledig gevolgd toen ik de beslissing op het einde nam om het rokdeel zonder knopen te maken. Dit zorgde ervoor dat de rimpel iets minder goed uitkwam en het rokdeel aan de achterkant minder opbolde. 

Allemaal geen probleem aangezien het stofje zoveel goed maakt! Zeker toen we zagen hoe fluo de fluo bloempjes waren toen we bij de vissen kwamen! Ubercute!

 
Ze voelde zich helaas niet zo op haar gemak bij de vissen waardoor ze veel bewoog en de foto’s niet zo zuiver zijn. De fluo daarentegen is wel duidelijk te zien en toch echt wel cool, niet?   
  
Uiteindelijk kon er toch een klein lachje bij de vissen losgeweekt worden en ik had echt geen tijd om nieuwe foto’s te trekken want er staan nog wat blogpost op rij maar u heeft nu toch een indruk gekregen van de leuke stof en een leuk en makkelijk kleedje dat ik hopelijk eens voor een baby ook kan maken (komaan babyboomers!) want het begint bij maat 56 wat echt heel leuk is.   
   

5 gedachtes over “Grace gaat naar de Zoo!

Geef een reactie

